Subject: Lahemaa rahvuspargis Pudisoo jõe valgalal Punsu soo ja metsade veerežiimi taastamistööde ehitusprojekt kooskõlastamiseks arvamuse avaldamiseks
From: "Erki Vaguri" <[email-masked]>
To: "Kuusalu Vallavalitsus" <[email-masked]>, "KeA Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Dec 2024 14:17:29 +0200

Tere,

Oleme koostanud Riigimetsa Majandamise Keskuse tellimusel „Lahemaa
rahvuspargis Pudisoo jõe valgalal Punsu soo ja metsade  veerežiimi
taastamistööde ehitusprojekti“ . Kuivõrd taastamisala kattub teie
haldusterritoorimiga või hallatava infrastruktuuriga saadan projekti
kooskõlastamiseks arvamuse avaldamiseks.

Projekti saate alla laadida lingilt:

<https://steigeree-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/erki_vaguri_steiger_ee
/EgcR32KBCZtMmTQSpOdw3YYB7qHNqGClvA3sdwUBjQK_Xw?e=6vorLj>  Punsu projekt

Lugupidamisega

Erki Vaguri

OÜ Inseneribüroo STEIGER

Männiku tee 104, 11216 Tallinn

Mobiil: +372 53 40 37 90

 <http://www.steiger.ee/> www.steiger.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.